2 January 2012

House Mouse and Friends #110 NEW


Happy New Year from the House Mouse & friends DT girlies..

Lovely to be back from our Christmas break & raring to go.. hope you all had a great festive season
& Santa brought you lots of fab crafty goodies, bet you ate too much too? I know I have
just got a box of Thornton's toffee to finish off  & I’ll be calorie counting again lol..
Dont forget to check out the House Mouse & Friends chall  see if your a winner,

Our sponsors for this chall are Simon Says Stamp with a $25 gift voucher to spend in store
(winner pays shipping & any customs/taxes)


 Our 2nd sponsor for this chall is Pizzazz Aplenty  $10 gift pkg. Embellies


Our 1st chall theme of the New Year at House Mouse & friends chall is NEW
This could be NEW anything, home, job, baby , just use you imagination & one of your
House Mouse, Happy Hopper or Gruffie images to enter
Think I stretched my imagination a bit  thinking of all the rich foods I've eaten, when I was going thro my
HM stamps this cute  Happy Hopper drinking his carrot juice screamed out DIET..
stamp is called  “Carrot Juice” HMI  1012 coloured with prismas pencils & markers.. I used glossy accents
on the jar of carrot juice,  matt & layered onto bazzill card stock,  the orange base DP is from Basic Grey Ambrosia pad,
the veg. DP is from Cosmo Cricket “Garden Variety” pad, the carrots I got off  Google, printed
onto card & covered with  glossy accents..twine from stash, sentiment is my own made up
& wrote out on the comp.


  challs me card fits..
Simon Says Stamp chall  Anything goes..
Addicted to Stamps  Something New.. (mines Diet)
Basic Grey chall Anything goes (base orange DP is BG)

Thanks for stopping by hope you can join us & hop over see me teamies awesome creations?
Smiles Christine x

29 comments:

Nannieflash said...

Oh wow Christine that is gorgeous love your image and your fabulous colouring. I also want to wish you a Very Happy New Year to you and your family. hugs Shirleyxxxx

craftykitten said...

OMG! This is fantastic mummy! I love the carrots and the way you have carrots on your DP too!! Just too clever by half! LOL
hugs
Dawn xx

Rebekah said...

Lol Christine this could have so been made for me! I need to get through the mountains of chocolate left over from xmas and then get on the carrots! This is so cute happy new yr! Hugs Rebekah xx

Susie Sugar said...

Awww bless how cute and what a great image for this sentiment ....excellent
Hugs Susie xx

Lisa Jane said...

Oh Christine... that's me lol.. if i have a wedding to think of !
LOve it! Its just fabulous and perfect for the time of year!
Lisa x

Lorraine A said...

this is just sooo CUTE ! I had missed this image and never noticed it before but NEED it now !! :-) the papers and carrot embellies are just perfect too :-)
My diet started today ,,, my jeans re cutting me in half so that it ,,, no more choccies and mince pies for me ,,!! :-/

wishing you a very Happy New Year,, I hope 2012 is a good one for ya xx :-)

luv
Lols x x x

As.I.Do.Rodos. said...

This is gorgeous Ginny x

Sue said...

Christine, great choice...who isn't dieting after all the Christmas goodies! Love the veggie paper background and the Happy Hopper drinking his healthy carrot juice. Cute card girlfriend!

Hugs
Sue

Arlene said...

So cute - just adorable - love the striations of color in the "carrot" juice.

Linda said...

This is such an adorable card.. Love the papers.. And the little image is colored perfectly.. very lovely work as always.. hugs., Linda

downrightcrafty said...

Hi Christine, wow love this image so adorable and the sentiment fits my mind set at the moment, great composition and colouring
Hugs and Happy New Year
Kate xx

pinky said...

Lol thats just brilliant Christine and carrot juice is definitely good for your diet lol. Happy New year to you. Hugs
pinky

catherine said...

This is a stunning card and the colours are just fab. Happy new year.
x catherine

Sue from Oregon said...

Everything about this card just clicks together...So so fun!!!

Jackie said...

Gorgeous card, so colourful :O)
Jackie xx

coops said...

stunning card christine.the image is so sweet and i love your fabulous papers and design :D

xx coops xx

Mrs.B said...

Happy New Year Christine.
This is a fab card, perfect papers for the image. Love the sentiment.
Hugs Avril xx

Stacy aka Twinshappy on SCS said...

hee hee Yep new diet new year. Very fun idea to make you feel good on a new diet. Love the carrot juice.

Christa said...

Hi Christine , that is a great new card !! Thanks for joining us at ATSC. Christa.

Christine L said...

Yuckie Yuckie Yuckie! Carrot juice????
Tho fab card!!
Hugs
Christine x

Tracy said...

As i'm a weight watchers member and after all i've eaten this xmas I think I need some of your hoppers carrot juice LOL!
Absolutely Adorable, I love that image and it's fun too.
Happy crafting
Tracy x

Fuzzy Slippers said...

Love this card!

debby4000 said...

Love your adorable, fun card Christine.
Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
luv
Debby

Mandy said...

Beautiful card mummy, sooooo cute and I love the sentiment lol.
Thanks for joining us at Addicted To Stamps & Simon Says Stamp
big hugs baby girl :)
xx

NanaConnie said...

Love this one, Christine -- and that dp is perfect! The carrot embellishment is superb. :-D

Di said...

Happy New year Christine! love these house mouse cards! dont know how they keep thinking of ideas this is sooo cute! love the sentiment too!! i have given up giving up!
Hugs Di xxxx

Curt in Carmel said...

What a great take on the challenge! I love how you did the carrot juice and bottle. The background paper is perfect too. What a great card! Love this! Best, Curt

JustYolie said...

I love the image! What a perfect New Year, New Beginnings card!

America said...

Oh that BG paper is perfect for this image and the embellies. ADORABLE work and fabby details.HAPY NEW YEAR MY SWEET, SWEET, FRIEND!! :)